10.05.2009

新的领悟...

经过几天应酬似的吃、没有形象的吃、没有规律的吃、好像几年没吃过东西的吃后,我终于领悟到新概念了...(很认真的...)

为何会有那么样的领悟呢?这一切都从那天起...

在一个风和月丽的晚上,我家老妹为我做了晚餐作为我的饯别礼(第2天要下新山)。当晚的晚餐是意大利面,因为我们都很久没吃意大利面了,我们都吃的津津有味。而我因为感动而吃下3碗意大利面,1份蘑菇汤,和1/2粒蜜瓜... 应该不是很多吧?吃饱后,足足撑了老子的肚子一个晚上。所幸之事是我还睡得着...

去到新山后,因为一直马不停蹄的做工,所以超级超级的累... 因此晚餐之时,我也假借着供应商的劝吃吃下了不少美味的鱼头炉。结果回到酒店后,我倒头就睡了... (因为半夜停电,所以不能一觉到亮)

在新山的第2天,由于太多工作了。几乎饿到不成人形,到了晚上,我一连就吃了两餐... 饱饱地...

回到巴生后的当天晚上,青少年的团契在我家进行。我们有BBQ 和 Steam pot。材料非常丰富,我们也吃得津津有味。

经过这几天的吃,我领悟到...

有人说:“我是一只没有脚的小鸟,我只能一直不停的飞。”但如今,我想说:“我不是一只没有脚的小鸟,我想要有停歇的地方,我想筑起属于一家人的幸福。但是在我还未能够筑起那可爱且幸福的窝,我已经是只有肚腩的小鸟了!”

人家不依啦!!!

4 条评论:

  1. See when u`ll reach my level lah...
    :-P

    回复删除
  2. Wat Level edi? Meatball Bomb ah? hahaha...

    回复删除
  3. a bird with no leg... i think i'm the one... even how hard I try to fly, but still fall down... but still i can fly with the air help even didn't have leg to jump... when i fall surly hurt so deep until can't say what happen... without the wind help, i might fall again and again...... Anyway i don't know how to say is... I'm sorry... whatever you forgive or not... that's just i want to say...

    回复删除
  4. The Sorry will be cure, if u r really saying sorry... If not, please dont saying this kind of bullshit things... i forgive u one time by one time... wat u have get in the lesson? Dat is NOTHING!!! I'm so disappointment at you and wat u have done... if u really want to give up urself, please do it! but dont make other people fall with u! ERIC CHOONG WEN HAN! everytime we broke up ur friendship, u also dint felt u r wrong... u just know to blaiming and show off how perfect r u... between my eye u just like a shit, i just dont want to do argiling with u... At the last, PLEASE! DONT SAYING HOW PRECIOUS R U, I JUST FELT VOMIT!!! And this will be the last warning! Please wake up!!!

    回复删除